Tibeti tiszta látási gyakorlatok. Célzott szemtréninggel az élesebb látásért

Tibeti tiszta látási gyakorlatok

Aerob edzések A tibeti szemtorna nyolcadik ábra. Torna a szemnek: Norbekov szerint Zhdanov szerint tibeti, gyerekeknek és felnőtteknek Az emberi látásszervek állandó terhelése manapság egyre jelentősebb.

Ezért a különféle szemészeti betegségek valóban hatalmasakká váltak. Sőt, egyre több fiatalnál diagnosztizálják őket a szemorvosok, és még kisgyermekeknél is megfigyelik őket. Ennek oka a lakosság általános számítógépesítése, az internettel rendelkező mobil eszközök használata és a gyorsan Tibeti tiszta látási gyakorlatok külső környezet.

Tummo – a belülről izzó tűz tibeti gyakorlata

Ezért a speciális tibeti szemtorna kiváló eszköz lehet a különböző szemészeti betegségek megelőzésére és komplex kezelésére. Az ember belső harmóniájának teljes megvalósítása, a neuropszichikus szféra stabilizálása és a természettel való egység megteremtésének vágya nagy jelentőséget kap benne. A tibeti torna hatékonysága a szem számára A különféle keleti gyakorlatok nagy jelentőséget tulajdonítanak a látásszerveknek.

Úgy tekintik, hogy a földi elemhez tartoznak, és segítenek abban, hogy minden más természeti erő hatása kiegyensúlyozott legyen az emberben. Azok, Tibeti tiszta látási gyakorlatok folyamatosan szemészeti gyakorlatokat végeznek, elég gyorsan eljutnak.

Lazítják a szem izomszerkezetét, javítják a körülményekhez való alkalmazkodást külső környezet és az anyagcsere normalizálódik. Sőt, ezeknek az embereknek sokkal vonzóbb a szeme. Érhálózatuk teljesen látás tibeti nyelven, mindenféle sárga folt feloldódik és a pupilla elhomályosulása megszűnik.

Az illető tekintete energikusabbá válik, nagyon jóindulatú és céltudatos lesz. A legjobb eredmény elérése érdekében rendszeresen biztosítani kell, hogy a szem teljesen pihenjen, és ne szenvedjen további stresszt a torna során.

Ezért naponta többször el kell végeznie a tibeti komplexumot. De ezt nem túl hosszú ideig kell megtenni. Csak annyi kell, hogy a szemgolyók pihenjenek. Tavasszal és nyáron gyakrabban kell megnézni az ablakon kívüli vagy az Tibeti tiszta látási gyakorlatok fákat, télen pedig egy zöld ruhát vagy tapétát, amelynek túlsúlya van ebben az árnyékban.

Tibeti tiszta látási gyakorlatok

Világszerte már nagyon sok ember felismerte, hogy folyamatosan tibeti szemtornával kell foglalkozni. Ha rendszeresen gyakorolja a szomszédos keleti filozófiát, akkor a szemüveg vagy kontaktlencse viselésének igénye hamarosan megszűnik.

A technika hatékonyságát azzal magyarázzák, hogy harmonizálja az emberi test összes folyamatának menetét. Kezd jobban látni, növeli az életerőt és kevesebb stresszt tapasztal. A testmozgás rendszeressége nagyon erős megelőző, sőt terápiás hatást gyakorol az emberi testre. A tibeti szemtorna elvégzésének követelményei A látás javításának hatékonysága nagyban függ attól, hogy az embernek mennyire sikerül harmóniát elérnie az övével a belső béke.

A Tibeti tiszta látási gyakorlatok képessége lehetővé teszi az ember számára, hogy közösséget érjen el más emberekkel és a természettel. A látás válik a test egyik fő energiaforrásává. Ezért a tibeti torna végrehajtásakor nagyon fontos a szükséges belső hangulat megteremtése, és nem csak a fizikai erőfeszítések pontos betartása.

A gyakorlat célja, hogy az ember higgyen magában, egészségében, és felfedezze a korábban szunnyadó erőket.

Tibeti rövidlátás

A technika nagyrészt az egészség és a psziché korábban rejtett természeti erőforrásainak teljes felszabadításán alapul. A szemtorna során a legjobb eredmény elérése érdekében számos feltételt be kell tartani: az óráknak kényelmes környezetben kell zajlaniuk; a gyakorlatokat nagyon pontosan hajtják végre; tanácsos a bútorok kárpitozásában kialakítani a zöld tónusok túlsúlyát a szobában és a tapéta színét; semmi sem vonhatja el az ember figyelmét a mozgások végrehajtásáról; a szemek nincsenek túlfeszítve; feltétlenül meg kell masszírozni a szemet; naponta öblítse le hideg vízzel; meg kell mentenie ideges energiáját; törekedni kell a gyógyulásra.

Manapság már mindenki számára világos, hogy a pangás a betegségek kialakulásához vezet. A napi testmozgás szükségessége reggeli gyakorlatok senkinek nincs kérdése.

Még a legszebb és ápoltabb test sem tűnik annak, ha az ember belső szépsége nem vonja magára a figyelmet. És csak a szemekből áradó fény által érhető el. Ez azonban nem érhető el, ha rosszul van vagy nagyon fáradt.

Tibeti tiszta látási gyakorlatok

Ezért a tibeti torna elsősorban az ember energiapotenciáljának növelésére irányul. Ha az erők normalizálódnak, akkor nemcsak a szemészeti, hanem más belső betegségek is semmissé válnak. Mielőtt elkezdené a tibeti szemtornát, először fel kell melegítenie. Először meg kell próbálnia elnyelni a nap fényét a látás szerveibe. Biztosítani kell, hogy minden energiát telítsen, és ez tükröződni kezdjen a tekintetében. Ha felhős nap van, vagy egy ember munkában van, akkor elég csak melegen mosolyogni a tükör tükrében.

Érezve a Tibeti tiszta látási gyakorlatok a kettősből, meg kell próbálnia visszaadni a pozitív energia töltését. Akkor gyorsan érezni fogja a vidámság, a hatékonyság és az önbizalom növekedését. Érdemes kijavítani egy ilyen állapotot, és a stressz pillanataiban visszatérni hozzá. A fő Tibeti tiszta látási gyakorlatok A mozgások megkezdése előtt célszerű gondoskodni a belső állapot normalizálásáról.

Meg kell nyugodnia, gondolkodnia kell a pozitív életmozzanatokon, és biztosítani kell a szükséges környezetet.

Gyakori megbetegedések

Zöldet és feketét kell tartalmaznia. A gyakorlatokat a szem masszírozásával kell kezdeni. Szükséges becsukni őket, és óvatosan csúsztatni az ujjait a szemen keresztül a szemhéjon. Célszerű ugyanazokat a mozdulatokat végezni a torna befejezése után. Lassan forgathatja az almákat a pályán belül, teljesen leengedve a szemhéjakat. Az ujjak nagyon könnyen áthaladnak a látásszerveken. Először meg kell próbálnia egyszerű gyakorlatok.

Meg kell teremteni a zöld túlsúlyát a szobában. Tökéletesen ellazítja a szem izmait, pozitív hatással van a működésre idegrendszer és megnyugtatja az embert anélkül, hogy hipnotikus hatást váltana ki. Valahányszor a következő gyakorlat véget ér, hosszú ideig meg kell néznie az ilyen árnyalatokat.

Az alapvető gyakorlatok a következők. Szorosan csukja be a szemét, majd emelje fel a szemhéját, és hat másodpercig rögzítse a tekintetét. Háromszor fut. Nyújtsa az egyik kezét előre, és tartsa vízszintesen. A szemek a mutatóujjra vannak rögzítve, majd az ablakon kívül kerülnek a legtávolabbi tárgyra.

Öt másodpercre abbahagyják a tekintetét. Tízszer előadni. Ezután gyorsan ki kell nyitnia és be kell csuknia a szemét, ezt követően el kell takarnia tenyerével, és öt percig teljes sötétségben kell maradnia. Tedd meg tízszer. A tibeti torna bonyolultabb komplexumához egy bizonyos idő elosztása szükséges.

A szemeket szorosan takarja tenyér, az almákat pedig enyhén masszírozzák. Egyetlen fénysugár sem törhet át rajtuk. A simogatásnak azonban nagyon simának kell lennie, hogy a szem ne érje a legkisebb kellemetlenséget sem. A gyakorlatot hatvan másodpercig végezzük. Az ember a belső béke érzésével kitalálja a végét. Szükség Tibeti tiszta látási gyakorlatok az almák forgatására az óra mentén, majd ellene. El kell képzelnie egy tárcsát, és ki kell választania rajta a "kettő" és "nyolc" számokat.

Ezután mozgassa a szemét előre és hátra, egyik jelről a másikra. Képzeljen el tizenhat és húsz órát. Ismételje meg a mozdulatokat.

Tibeti tiszta látási gyakorlatok

Évszázadokig dolgoznak, majd szorosan letakarják az almát a kezükkel. A komplexet addig lehet ismételni, amíg a személy nem érez jelentős erőnövekedést. Azonban folyamatosan figyelnie kell, hogy a szemek ne boruljanak el. A tibeti torna minden mozdulata a tenyérrel és a zöld tekintet hosszú rögzítésével végződik. Valamennyi gyakorlat alapvetően alig különbözik a különböző szerzők által javasolt alapvető szemkomplexusoktól.

A tibeti torna hatékonysága a szem számára

Ezt a hasonlóságot azzal magyarázzák, hogy összeállításuk során a tudósok nagyrészt a keleti gyakorlatokra épültek. Célszerű az összes előírt mozgást elvégezni, de a szükséges idő hiányában vagy túl rossz közérzet esetén csak néhányon szabad tartózkodni.

Még megengedett, hogy külön külön komplexumot állítson össze saját maga számára a legoptimálisabb mozgások közül, amelyek hozzájárulnak a látásszervek jelentős javulásához. További tibeti szemtorna gyakorlatok Azoknak, akik rendszeresen gyakorolják ezeket a gyakorlatokat, nem kell gyakran viselniük szemüveget vagy kontaktlencsét.

Csak rendkívüli szükség esetén szabad folyamodni velük. Van egy speciális technika is, amely segíti a látásszervek ellazulását. Ebben az esetben a zöldek helyett fekete függönyt kell felakasztania, vagy este le kell kapcsolnia a fényt a függönyök szoros meghúzásával.

Ez lehetővé teszi az alma izmok teljes kikapcsolódását. A szemekben javul az anyagcsere és felgyorsulnak az oxidáció-redukció reakciói.

A tibeti szemtorna elvégzésének követelményei

Abban az esetben, ha a szobában nem érhető el teljes sötétség, meg kell elégednie a történtekkel. A túlzott fizikai és szellemi erőfeszítések csak súlyosbítják a meglévő fáradtságot. Amikor a tudat megtanulja a sötétséget valami természetesként érzékelni, tanácsos megpróbálni elképzelni egy fekete kört.

Kiemelkednie kell a sötétben. Meg kell érezni a színét, és meg kell próbálni növelni, amennyire csak lehetséges. Aztán elképzelnek egy másik ugyanolyan kört, amely az első közelében helyezkedik el, és megpróbálják azt vizuálisan is nagyítani.

A köröknek egyre nagyobbaknak kell lenniük, amíg el nem fedik a fő hátteret. A fő eredmény elérésének minőségét a teljes pihenés kezdete igazolja. Ezután egy bizonyos ideig a tenyerezést végezzük.

A tibeti jóga gyakorlata

A tibeti orvostudományt a világ egyik vezető nem hagyományos gyakorlatának tartják. Nem csak a test egészségének jelentős javításában segít, hanem számos betegség ellen is küzd. Az ország lakóinak kiváló egészségük van, hosszú élettartamuk és csodálatos teljesítményük különbözteti meg őket.

Ezért a tibeti szemtorna érdemli az orosz lakosság legnagyobb figyelmét. Az emberi szem a fő szerv, amely információt fogad a külvilágtól és továbbítja az agyba.

A modern orvostudomány nagyon előrelépett a szemészet és a szemátültetések terén, de érdemes emlékezni arra, hogy vannak hatékony módszerek a látás minőségének fenntartása, sőt javítása is. Beszéljünk ebben a cikkben a szem banális tornáiról, és pontosabban a tibeti látás-helyreállítási Luhanszki vízió. Ezek az alábbiakban a legvarázslatosabb gyakorlatok.

Első szakasz Hozza össze mindkét keze mutatóujját az arca előtt 45 cm távolságra, és tartsa szemmagasságban. Körülbelül 5 másodpercig gallérmasszázs a látáshoz rájuk mindkét szemmel, majd kezdje el lassan széttárni a karját.

Próbáljon mindkét kezét fókuszban tartani perifériás látásával. Fokozatosan széttárja a karját, amennyire csak lehetséges. Később kezdje el keverni kezet. Műveleteket hajtanak végre perceken belül és lépjen a következő űrlapra.

Második szakasz Nézze tovább a mutatóujjait, majd fókuszáljon egy olyan tárgyra vagy tárgyra, amely méterre van az ujjak mögött. Körülbelül 5 másodpercig nézze meg a tárgyat, majd fordítsa tekintetét újra az ujjaira, és így tovább alkalommal.

Harmadik szakasz Csukja be a szemét, és finoman nyomja meg az Tibeti tiszta látási gyakorlatok a szemgolyót körülbelül ötször, majd nyissa ki a szemét, és nézzen pislogás nélkül körülbelül 7 másodpercig. Ismételje meg ismét a gyakorlatot 3-szor. Negyedik szakasz Céltudatosan csukja be a szemét, és nyissa ki alkalommal.

Nyissa ki a szemét, és nézzen pislogás nélkül másodpercig, ismételje meg a ciklust 3-szor.

Tartalomjegyzék

Ötödik szakasz Készítsen egy forgó szemmozgást. Induljon lefelé, felfelé, balra, jobbra. Ismételje meg alkalommal. Nézz egyenesen másodpercig pislogás nélkül. Messzebb változtassa meg a forgatás oldalait, és ismételje meg a komplexumot alkalommal. Hatodik szakasz Pislogj a szemed gyakran és folyamatosan percig. A lényeg az, hogy gyakran pislogj, és ne hunyorogj, a szemhéjak működnek, nem az arcizmok.

Hetedik szakasz Az ujjbegyeivel simogassa meg a felső és az alsó szemhéjat. Simogasson felülről lefelé, és egyik oldalról a másikra. Ismételje meg szer. Miután befejezte ezeket a szakaszokat, pihentesse egy kicsit a szemét, és üljön csukott szemmel néhány percig.

Fontos információk